Obsługa Informatyczna

Outsourcing inaczej obsługa Informatyczna skierowana jest do firm, które potrzebują kompleksowej obsługi informatycznej bez zatrudniania dodatkowej osoby. Obejmuje wszystkie zadania związane z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oprogramowania oraz infrastruktury sieciowej w firmie.

Zakres obsługi to między innymi.

Serwis sprzętu i oprogramowania;
Stała pomoc techniczna oraz wsparcie;
Utrzymanie urządzeń w stałej sprawności technicznej;
Administracja sieciami komputerowymi i systemami informatycznymi;
Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu i sieci;
Konserwacja sprzętu komputerowego;
Administracja strony www oraz skrzynek pocztowych;
Sprzedaż, sprzętu komputerowego, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych.
Pośrednictwo w załatwianiu spraw serwisowych w okresie gwarancji.
Tworzenie kopi bezpieczeństwa.
Audyt i inwentaryzacje sprzętu.
Audyt oprogramowania.
Wdrożenia oprogramowania.
Potencjalne zagrożenia przy braku Outsourcing.

Brak wsparcia technicznego w przypadku nagłej awarii.
Zwiększone ryzyko awarii sprzętu oraz błędne funkcjonowanie oprogramowania.
Brak rozeznania w funkcjonowaniu infrastruktury oraz rozwiązań informatycznych podczas doraźnych napraw.
Utrata danych.